ساعت مردانه کاسیو مدل EQS-920PB-1A

0

ویژگی های محصول

سازندهژاپن
برند
جنس بندیون‌اندود
جنس شیشهکریستال سخت, معدنی
تقویمنشانگر روز شمار
رنگ بندمشکی
ضد آبضد آب تا عمق 100 متر
نوع موتورکوارتز (باتری)
نوع باطریشارژ با هر نوع منبع نوری (اکودرایو)
  • گارانتی شرکتی
  • ضمانت مادام العمر اصالت کالا

Original price was: 13,020,000 تومان.Current price is: 12,369,000 تومان.

در انبار موجود نمی باشد

امکان خرید حضوری

خرید حضوری با کلی تنوع محصول

تضمین اصالت کالا

تمامی محصولات به شرط اصالت فروخته می شود

پشتیبانی تا ۱۲ شب

در تمام هفته

ارسال رایگان

ارسال رایگان تمام محصولات

ساعت مردانه کاسیو مدل EQS-920PB-1A

صفحه نمایش دیجیتال: صفحه نمایش دیجیتال بزرگ و آسان القرائه با قابلیت نمایش تاریخ، ساعت، دقیقه، ثانیه، تقویم و ساعت جهانی است.

تابش نور پس زمینه: صفحه نمایش این ساعت دارای تابش نور پس‌زمینه LED است که در شرایط کم نوری و شب، خوانایی بیشتری را فراهم می‌کند و امکان خواندن آسان اطلاعات را در هر شرایطی فراهم می‌کند.

قابلیت همگام‌سازی با ساعت جهانی: این ساعت از قابلیت همگام‌سازی با ساعت جهانی برخوردار است، به طوری که به شما امکان مشاهده زمان در مناطق زمانی مختلف جهان را می‌دهد.

ویژگی‌های کرونومتر و تایمر: این ساعت دارای کرونومتر (کرنوگراف) با دقت تا 1/100 ثانیه و تایمر شمارش معکوس است که به شما امکان استفاده در ورزش‌ها و فعالیت‌های ورزشی را می‌دهد.

مقاومت در برابر آب: این ساعت با استاندارد 10 اتمسفر (ATM) مقاوم در برابر آب است، به این معنی که می‌توانید آن را در معرض آبکاری‌های روزمره مانند شستشوی دست و شستشوی صورت استفاده کنید، اما برای استفاده در شنا یا تماس با آب بهتر است از آن پرهیز کنید.

بند و بدنه مستحکم: این ساعت دارای بدنه و بند مستحکم و مقاوم در برابر ضربه است

انرژی خورشیدی: این ساعت از سیستم انرژی خورشیدی استفاده می‌کند، به این معنی که از نور خورشید یا منابع نوری داخلی برای شارژ خود استفاده می‌کند و نیاز به تعویض باتری ندارد. این ویژگی باعث می‌شود که ساعت همیشه آماده استفاده باشد و نگران تمام شدن باتری نباشید.

ویژگی‌های هوشمند: این ساعت دارای ویژگی‌های هوشمندی مانند اعلان‌های هوشمند برای اطلاع از تماس‌ها و پیام‌ها، اتصال به گوشی هوشمند از طریق بلوتوث، کنترل موسیقی و موارد دیگر است.

طراحی شیک و اندود: ساعت EQS-920PB-1A دارای طراحی شیک و اندود با قاب و بدنه از جنس استیل ضد زنگ است. این طراحی منحصر به فرد باعث می‌شود که این ساعت به عنوان یک اکسسوری مد روزمره و یا برای مناسبت‌های ویژه مناسب باشد.

قابلیت تنظیم زمان خودکار: این ساعت دارای قابلیت تنظیم زمان خودکار است که به صورت خودکار زمان را با توجه به موقعیت جغرافیایی شما به‌روز می‌کند و از دقت بالایی برخوردار است.

عمر باتری طولانی: با استفاده از سیستم انرژی خورشیدی، این ساعت دارای عمر باتری طولانی‌تری است و نیاز به تعویض باتری‌ها را به حداقل می‌رساند.

سازنده

ژاپن

برند

جنس بند

یون‌اندود

جنس شیشه

کریستال سخت

,

معدنی

تقویم

نشانگر روز شمار

رنگ بند

مشکی

ضد آب

ضد آب تا عمق 100 متر

نوع موتور

کوارتز (باتری)

نوع باطری

شارژ با هر نوع منبع نوری (اکودرایو)

درباره برند

شرکت کاسیو (Casio) یکی از برترین و معروف‌ترین تولیدکنندگان ساعت‌های مچی در جهان است. این شرکت ژاپنی در سال 1946 تأسیس شده و با تولید محصولات الکترونیکی از جمله ساعت‌های مچی، محاسبه‌گرها، دوربین‌ها، موسیقی‌پخش‌کننده‌ها و ابزارهای موسیقی شناخته شده است.

ساعت‌های مچی کاسیو به دلیل ترکیبی از طراحی بصری زیبا، دقت، عملکرد برتر و قابلیت‌های خاص به محبوبیت بالایی در بین مصرف‌کنندگان دست یافته‌اند. کاسیو برای تکنولوژی‌های پیشرفته و نوآوری‌های فنی در ساعت‌های مچی خود شناخته شده است، از جمله معرفی اولین ساعت‌های دیجیتال و چند عملکردی، و همچنین معرفی ساعت‌های گشت‌زنی G-Shock که به عنوان یکی از معروف‌ترین خانواده‌های ساعت‌های مچی ضدضربه و ضدآب در جهان شناخته می‌شوند.

علاوه بر طراحی مدرن و تکنولوژی‌های پیشرفته، ساعت‌های مچی کاسیو همچنین از قیمت‌های متنوعی برخوردار هستند، از ساعت‌های اقتصادی و محبوب در بازار هدف گرفته تا مدل‌های بسیار لوکس و انحصاری. این ویژگی‌ها باعث شده است که ساعت‌های مچی کاسیو جایگاه قوی‌ای در بازار جهانی ساعت‌ها داشته باشند و بسیاری از افراد در سراسر جهان از این محصولات استفاده کنند.

گارانتی اختصاصی رشیدی

golden guarantee card1 1 golden guarantee card2

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.