ساعت مردانه تیلور بند حصیری استیل – رفرانس TLAB008

0

ویژگی های محصول

سازندهآمریکایی
برند
جنس بنداستیل ضد حساسیت
جنساستیل ضد حساسیت, استیل ضد زنگ
جنس شیشهیاقوت ضد خش
تقویمنشانگر روز شمار
رنگ بنداستیل
ضد آب۵۰ متر زیر آب

 

قیمت اصلی 5,040,000 تومان بود.قیمت فعلی 4,788,000 تومان است.

آخرین بروز رسانی : 13 ساعت پیش

5 سال گارانتی اختصاصی

5 سال گارانتی موتور و 2 سال گارانتی باطری

امکان خرید حضوری

خرید حضوری با کلی تنوع محصول

تضمین اصالت کالا

تمامی محصولات به شرط اصالت فروخته می شود

پشتیبانی تا ۱۲ شب

در تمام هفته

ارسال رایگان

ارسال رایگان تمام محصولات

ساعت مردانه تیلور بند حصیری استیل – رفرانس TLAB008

 

این محصول در کلاس قیمتی خود قطعاً یک کادوی بسیار ارزشمند و با دوام خواهد بود.
با عنایت به سبک طراحی «کلاسیک» در این ساعت مچی زیبا و سایر قابلیتها، ویژگی‌ها و عملکردهای موجود، این محصول جهت استفاده در موقعیتهای «رسمی و روزمره» مناسب خواهد بود.
قاب گرد این محصول به رنگ مشکی زغالی با جلا و جلوه‌ی بی نظیر خود به این ساعت زیبایی ویژه‌ای داده و آنرا جذاب‌تر و دلپسندتر کرده است.
این قاب «تمام استیل» علاوه بر ایجاد زیبایی در این محصول نقش محافظت از موتور و صفحه نمایش ظریف این ساعت را عهده‌دار است.

پوشش PVD بسیار خوش‌رنگ که برای ایجاد زیبایی بر روی فلز این قاب اجرا شده است، ظاهر و جلوه‌‌ی آن را خاص‌تر نموده و علاوه بر آن سطح قاب را در برابر خوردگی، زنگ زدن و از بین رفتن رنگ بسیار مقاوم نموده است.

به خاطر نوع مواد به کار رفته در ساخت و پرداخت قاب و درب موتور این ساعت که از مواد بسیار مرغوب و باکیفیت تهیه شده است و همچنین جنس استیل در بند این محصول، پوشیدن آن هیچگونه حساسیت و یا واکنشی بر روی بدن شما ایجاد نخواهد نمود.

صفحه خوش‌ساخت به رنگ مشکی در میان قاب مشکی زغالی ظریف و پُرجِلوه این ساعت به شکل هنرمندانه‌ای جاسازی شده و خودنمایی می‌کند.

محل قرار گرفتن و جانمایی باکس یا پنجره نمایش تقویم در بالای جایگاه عدد ساعت 6 صفحه نمایش ساعت به شما این امکان را می‌دهد که خیلی راحت «روزهای ماه» را خوانده و برای آنها برنامه‌ریزی نمایید.

یک شیشه بسیار شفاف از نوع «مینرال با پوشش سفایر کریستال» از جنس بسیار باکیفیت و مرغوب، ضمن محافظت از صفحه نمایش، ویترین زیبایی از آن ساخته است.

سازنده

آمریکایی

برند

تیلور

جنس بند

استیل ضد حساسیت

جنس

استیل ضد حساسیت , استیل ضد زنگ

جنس شیشه

یاقوت ضد خش

تقویم

نشانگر روز شمار

رنگ بند

استیل

ضد آب

50 متر زیر آب

درباره برند

تیلور (TYLOR) نام تجاری محصولات شرکت TYLOR Company ایالات متحده آمریکا است. فعالیت این شرکت در سال ۲۰۱۵ میلادی به صورت یک کسب و کار اصیل سنتی توسط مؤسسان برند شروع شد و از آن زمان به طراحی و ساخت مدلهای متنوعی از ساعتهای «کلاسیک» مشغول بوده است.

این شرکت به شکل بین‌المللی تأسیس گردیده و در حال حاضر به صورت مستقل و بدون وابستگی به گروههای بزرگ بین‌المللی ساعت اداره می‌شود و مقر اصلی آن در ایالت کالیفرنیا در آمریکا قرار دارد.

نام برند «تیلور» از سال ۲۰۰۲ میلادی برای محصولات این شرکت انتخاب گردید. از دلایل شهرت این برند شناخته شده و اصیل، علاوه بر کیفیت و توجه عمیق به جزئیات، طراحی و تولید «تولید ساعتهای باکیفیت بالا و قیمت مناسب و اقتصادی تیلور» است که نام این شرکت را در صنعت ساعت سازی دنیا برجسته‌تر نموده است.

محصولات برند تیلور هم اکنون در کشور هنگ‌کنگ و تحت لیسانس برند تیلور ایالات متحده امریکا تولید شده و در بسیاری از کشورهای جهان به عنوان یک برند اصیل و با کیفیت شناخته می‌شوند.

برند تیلور و محصولات آن از نظر کلاس و رَده‌ی قیمتی و نسبت به سایر برندهای ساعت در طبقه‌ی برندهای «لوکس معمولی» قرار می‌گیرند. این برند دارای کلکسیونهای گوناگونی از انواع ساعتهای مچی می‌باشد که از معروفترین آنها می‌توان کلکسیونهای Cali Vibe، Tribe، Deco Heart، Fly High و Cotton Dream را نام برد.

از مشهورترین ساعتهای برند تیلور (TYLOR) مدلهای Deco Heart TLAD005 و Dank TLAG008 هستند که طرفداران بسیاری را در ‌ جهان به خود جذب کرده‌اند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص برند تیلور بر روی لوگوی برند در بالای همین صفحه کلیک کنید.

گارانتی اختصاصی رشیدی

golden guarantee card1 1 golden guarantee card2