ساعت جورجیو فیدن مردانه (GIORGIO FEDON) کد GFCH006

0

ویژگی های محصول

 

سازندهایتالیایی
برند
نوع موتوراتوماتیک
ضد آبضد آب تا عمق 200 متر
جنس شیشهکریستال سخت
جنس بندچرم اصل, چرم طبیعی
رنگ بندقهوه ای

 

قیمت اصلی 21,900,000 تومان بود.قیمت فعلی 20,800,000 تومان است.

موجود

آخرین بروز رسانی : 21 ساعت پیش

5 سال گارانتی اختصاصی

5 سال گارانتی موتور و 2 سال گارانتی باطری

امکان خرید حضوری

خرید حضوری با کلی تنوع محصول

تضمین اصالت کالا

تمامی محصولات به شرط اصالت فروخته می شود

پشتیبانی تا ۱۲ شب

در تمام هفته

ارسال رایگان

ارسال رایگان تمام محصولات

ساعت جورجیو فیدن مردانه (GIORGIO FEDON) کد GFCH006

 

ساعت GFCH006 یکی از مدل‌های ساعت مچی مردانه از برند Giorgio Fedon 1919 است. این ساعت دارای بدنه‌ی استیلی با قطر 42 میلی‌متر و ضخامت 12.5 میلی‌متر است. صفحه‌ی ساعت از نوع آنالوگ بوده و دارای قابلیت نمایش تاریخ و نشانگرهای ساعت، دقیقه و ثانیه می‌باشد. این ساعت از موتور اتوماتیک ژاپنی استفاده می‌کند و توانایی نمایش زمان در دو حالت 12 ساعته و 24 ساعته را داراست. همچنین، این ساعت دارای ضد آبی با عمق تا 200 متر و کریستال زیرین صفحه از نوع مقاوم در برابر خط و خش می‌باشد. بند این ساعت از جنس چرم است که به دو صورت مات و براق در دسترس است. ساعت GFCH006 با طراحی شیک و کلاسیک، انتخاب خوبی برای استفاده در هر رویداد و مناسبتی است.

سازنده

ایتالیایی

برند

جورجیو فیدن

جنس بند

چرم اصل , چرم طبیعی

جنس شیشه

سافایر کریستال

رنگ بند

قهوه ای

ضد آب

200 متر زیر آب

نوع موتور

اتوماتیک

درباره برند

جیورجیو فدون (Giorgio Fedon) یک شرکت تولید کننده ساعت و لوازم جانبی مد است که در ایتالیا مستقر است. این شرکت در سال 1919 تأسیس شده و به طور اصلی به تولید ساعت های زیبا و عملکردی متمایل است. جیورجیو فدون به دنبال ترکیب طراحی برجسته و تکنولوژی روز با هدف ساخت ساعت های بسیار زیبا و با کیفیت بالا بوده است.

تاریخچه‌ی جیورجیو فدون با یک مغازه ساعت کوچک در شهر ونیز آغاز شد. در سال 1960، شرکت به سرعت به یک شرکت بین‌المللی تبدیل شد و محصولات آن به بیش از ۵۰ کشور صادر می‌شد. امروزه، جیورجیو فدون به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان ساعت در ایتالیا و جهان شناخته شده است.

از محصولات معروف جیورجیو فدون می‌توان به سری ساعت های اکستریم (EXTREME)، سری کرونو (CHRONO) و سری کلاسیک (CLASSIC) اشاره کرد. همچنین، شرکت تولید کننده‌ی انواع لوازم جانبی ساعت نیز مانند صندلی‌های چرمی برای ساعت، کیف و جعبه‌های ساعت است.

گارانتی اختصاصی رشیدی

golden guarantee card1 1 golden guarantee card2