ساعت مچی مردانه لوندویل رفرانس 60063

0

ویژگی های محصول

برند
سازندهژاپن
جنس بنداستیل ضد حساسیت
جنس شیشهیاقوت ضد خش
نوع موتوراتوماتیک
رنگ بنداستیل – رز گلد
ضد آب۵۰ متر زیر آب

 

12,130,000 تومان

موجود

آخرین بروز رسانی : 11 ساعت پیش

5 سال گارانتی اختصاصی

5 سال گارانتی موتور و 2 سال گارانتی باطری

امکان خرید حضوری

خرید حضوری با کلی تنوع محصول

تضمین اصالت کالا

تمامی محصولات به شرط اصالت فروخته می شود

پشتیبانی تا ۱۲ شب

در تمام هفته

ارسال رایگان

ارسال رایگان تمام محصولات

ساعت لندویل اتوماتیک یک نوع ساعت مچی است که به صورت خودکار عمل می‌کند، به این معنا که نیازی به تنظیم دستی زمان ندارد. این ساعت‌ها از مکانیزم‌های داخلی پیچیده‌ای استفاده می‌کنند تا با حرکت معمولی دست به طور خودکار زمان را تنظیم کنند. به طور کلی، ساعت‌های اتوماتیک از یک روتور یا وزنه خودکار برای ذخیره انرژی و تامین حرکت به مکانیزم‌های داخلی استفاده می‌کنند.

ساعت‌های اتوماتیک از دهه‌ها قبل در بازار حضور داشته‌اند و تاکنون به طور چشمگیری تکامل یافته‌اند. این ساعت‌ها معمولاً به دلیل طراحی‌های زیبا، دقت در اندازه‌گیری زمان، و استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته جذابیت زیادی دارند. همچنین، تمام کردن انرژی مورد نیاز برای حرکت ساعت اتوماتیک می‌تواند به وسیلهٔ نوسانات دست روزانه یا حرکت‌های دست در طول روز انجام شود.

وزنه یا روتور خودکار: این وزنه یا روتور با حرکت معمول دست، انرژی را ذخیره کرده و به ساعت انرژی می‌دهد تا به طور خودکار به کار خود ادامه دهد.

مکانیزم‌های پیچیده: ساعت‌های اتوماتیک از مکانیزم‌های پیچیده داخلی برای تنظیم و نمایش زمان استفاده می‌کنند. این مکانیزم‌ها معمولاً از چرخ‌دنده‌ها، سیوها، و کامپلیکها تشکیل شده‌اند.

نمایشگر زمان: ساعت‌های لندویل اتوماتیک با استفاده از شعاع‌نماهای مختلف می‌توانند زمان را به شکل دقیق نمایش دهند. این شعاع‌نماها می‌توانند شامل عقربه‌های ساعت، دقیقه و ثانیه باشند.

طراحی و استایل: ساعت‌های لندویل اتوماتیک اغلب با طراحی‌های متنوعی در بازار قرار دارند. این طراحی‌ها می‌توانند از ساده تا شیک و لوکس متغیر باشد

برند

لندویل

سازنده

ژاپن

جنس بند

استیل ضد حساسیت

جنس شیشه

یاقوت ضد خش

نوع موتور

اتوماتیک

رنگ بند

استیل

ضد آب

50 متر زیر آب

موتور ساعت

داری 24 سنگه اتوماتیک

گارانتی اختصاصی رشیدی

golden guarantee card1 1 golden guarantee card2

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.